izbrana dela
slike
Tit Brecelj - Izrezanci
Ewan Steel - Collapsed form I, Developing form II
Bogdan Soban - Apollo, Etna, Tsunami, Twins
Miriam Tagliati - Senza titolo 1–4
Caitlin Masley - Two Towers, City 4ever, Airport 2 fortress, Frenchone
Šejma Prodanović, Milica Rakić - Visual Poetry
animacije
Brigitta Boedentauer - Can I have 2 Minutes of Your Time?
George Drivas - Out Of Synch
instalacije
Georg Holzmann - nogo0.2 (performans)
Joost Nieuwenburg - Drunken Sailor
BridA - Modux
interaktivno
Tsui Shan Tsang - All about my Ho Chung
Axel Vogelsang - Partial Eclipse
Klemen Gorup - Sketch Book
Frank-Rainer Vollbrecht - Blaze 4
glasba
Denis Tomasini - Postindustrial DTR 1, 3
Balázs Kovács - Three Minutes and Six Seconds
Rok oddaje del je bil 15. september 2005. Spodnja tabela vsebuje imena del, ki so bila prejeta v roku.
XLS lista prejetih del
Spisek del, ki jih bo kurator izbral, bo objavljen na tej strani.
Merila in kriteriji za selekcijo
Projekti ne bodo vrednoteni med žanri temveč med seboj, znotraj vsakega žanra in softverskega okvira, vendar bo moral vsak dosegati vsaj bazične kvalitete tehnične relevantnosti in vizualne izvirnosti.
S stališča likovnosti bomo projekte vrednotili:
- glede na dejstvo, da njihova estetika izhaja iz teme, ki jo upodabljajo,
- glede na strukturiranost,
- glede na upoštevanje softvera, ki je na razpolago,
- glede na grafično inventivnost,
- glede na vrhunskost izvedbe ali originalnost.
S stališča interaktivnosti in odzivnosti bomo projekte vrednotili:
- glede na učinek v stvarnem svetu,
- glede na vlogo, ki jo uporabnik ima,
- glede na odgovornost, ki jo implicira interakcija,
- glede na likovnost prezentacije oziroma likovnost inštalacije.
S stališča gibljivosti bomo projekte vrednotili:
- glede na originalnost vsebine,
- glede na poetiko animiranja,
- glede na izvirnost uporabe razpoložljivega softvera.
S stališča zvočnosti bomo projekte vrednotili:
- glede na prostorskost zvoka (soundscape),
- glede na grafično izhodišče,
- glede na tehnične in vsebinske invencije,
- glede na sodobnosti.
S stališča futurističnosti:
- glede na možnosti, ki se dejansko napovedujejo,
- glede na izvirnost napovedi futurističnega projekta,
- glede na strukturiranost futurističnega projekta.
S stališča praktičnih aplikacij:
- glede na likovno originalnost,
- glede na vernost upodobitve,
- glede na dinamiko prikazovanja in animiranja,
- glede na kompleksnost prikazanega objekta.