Nayarí Castillo, Reni Hofmüller, Miriam Raggam, Hanns Holger Rutz
Zdi se, kot da prostorska zasnova mesta določa, kdo se po njem premika in kako. Meandriranje je akustični predlog za razvoj alternativnih oblik v resničnem, fizičnem prostoru, v elektronskem oz. radiofonskem prostoru in v domišljiji.
Meandre
ustvari trenje, zaznavanje nepravilnosti med globino in površino v gibanju. Raziskovalni proces, ki ga je razvil začasni produkcijski kolektiv, je neke vrste hoja, bivanje in premikanje v mestu, ki izhaja iz tukaj in zdaj, je osvobojeno
namena in je individualno, subjektivno ter prevprašujoče.
Omogočeni so neobičajni pogledi na urbani prostor – vpeljane so nenavadne, začasne merske enote. Del ustvarjenega materiala temelji na interpretaciji različnih prostorskih
resničnosti, na primer fasad ali vrzeli. Te so fotografirane, narisane, zajete s senzorji ali pritiskom in kombinirane s fragmenti besedil, kar ustvari kompozicijo, ki se manifestira kot radijska drama in prostorska instalacija hkrati.
Translacijski
proces poganja predvsem algoritmični generator, ki nenehno omogoča nova naključja.
Nayari Castillo je umetnica (magisterij iz umetnosti v javnem prostoru, Univerza Bauhaus v Weimarju) z osnovno izobrazbo iz
molekularne biologije, ki živi v avstrijskem Gradcu. Z uporabo videa, teksta, objektov in fotografije kot komunikacijskih orodij se v svojih instalacijah ukvarja s specifičnimi konstrukti potovanja. V intervencijah se spoprime z zgodovino,
časom in prostorom. Sodelovala je pri številnih skupinskih in samostojnih razstavah, na primer v Berlinu, Bruslju, Ciudadu de Mexico, New Yorku, Sarajevu, Seulu in na Dunaju. Osvojila je številne nagrade in štipendije, med drugim štipendijo
za umetnost v Gradcu in nagrado CIFA v Miamiju leta 2014. Omenjena je v publikacijah Panoramic of Emergent Art in Venezuela 2010—2012 | Boulton, M.T. 21 Venezuelan Women Photographers | Palenzuela, J.C. Art in Venezuela. 1980—2005
| Castellote, A. Open Maps: Latinamerican Photography 1991—2002. Udeležila se je številnih rezidenc po svetu, med drugim leta 2009 v Skowheganu v ZDA.
Reni Hofmüller se osredotoča na umetnost v tehnološkem kontekstu
in raziskuje povezave med umetnostjo, tehnologijo in družbo. Že dolgo je njeno poglavitno umetniško orodje zvok, a z enakim zanosom gre tudi na sprehod ali si ustvari novo mrežo ljudi, da poglobi povezanost s svojo okolico. Je ena
izmed ustanoviteljic esc medien kunst laborja, sodeluje z Radiem Helsinki (lokalni nekomercialni skupnostni radio) ter mur.at in je članica IMA. Od decembra 2014 poje v feminističnem postpunkovskem bandu Lonesome Hot Dudes. Vpeta je
v feministične tehnološke kolektive, deluje v eklektičnem tehnološkem karnevalu TransHackFeminist Meeting in soustvarja koncept feminističnih strežnikov.
Miriam Raggam je študirala konceptualno umetnost in performativno
kiparstvo na Likovni akademiji na Dunaju in na Umetniški akademiji Weißensee v Berlinu. Živi na Dunaju in v Gradcu ter dela kot umetnica in režiserka. “Pri svojem umetniškem ustvarjanju se ukvarjam s političnimi in družbenimi prostori,
ki me obkrožajo in katerih del sem. V svojih najnovejših delih med drugim naslavljam vprašanja: Kako se konstruirajo kulturne identitete? Kakšen je občutek 'lastnega' in kakšno je potem 'tuje'? Kdo piše zgodovino o kom? Kdo lahko govori?
Svoje umetniško raziskovanje konstrukcij kulturne identitete, zgodovinopisja in drugih družbenih struktur izražam z mediji, kot so film, instalacije in zvok.”
Hanns Holger Rutz je zvočni umetnik, skladatelj,
performer, raziskovalec in razvijalec programske opreme v elektronski umetnosti. Njegova dela, predvsem zvočne in medijske instalacije, improvizacije v živo in elektroakustične kompozicije, so bila deležna mednarodnih razstav, izvedb
in nagrad. Pri njegovih stvaritvah igrata pomembno vlogo razvoj in raziskovanje programske opreme in algoritmov. Trenutno živi in dela v Gradcu v Avstriji.
//www.nayaricastillo.com
//renitentia.mur.at
//www.sciss.de