UBERMORGEN
članice in nečlanice EU, 2014
Nekaj tisoč ključnih ljudi in družin nadzoruje in upravlja z zajetnim kosom našega življenja. Ti ljudje kopičijo bogastvo v neslutenih količinah. Temu je treba narediti konec – in to takoj. Ciljno ubijanje je naklepno ubijanje posameznika s strani državne organizacije ali ustanove brez sodišča ali vojnih razmer. To je vizualni proces, ki temelji na seznamu. Pregledati je treba slike in življenjepise, izvajati raziskave in pridobiti podatke, nato pa sprejeti odločitve. »Seznam za ubijanje« je namenjen likvidiranju oseb, ki so odgovorne za zločine proti človeštvu, masovno uničevanje človeških življenj, lakoto, revščino, bolečino in ponižanje. S selektivnim ubijanjem se strateško eliminira tiste, ki povzročajo težave. Z metodo učenja na podlagi poskusov in napak se izboljšuje učinkovitost seznama. Delovati moramo odgovorno. Stvari moramo vzeti v svoje roke. "Auslöschung" peščice pomeni "Auslöschung" množice. Nevarnost čutimo v vsaki celici svojega telesa. Pokaže se, da nam gre sestavljanje seznamov za ubijanje dobro od rok. Strah je učinkovito sredstvo. Zločinci, ki delujejo za pisalno mizo, so strahopetci. Svoje vedenje spremenijo, če ljudje okrog njih padajo kot muhe. To nam preprečuje, da bi seznam širili v neskončnost, dokler tudi sami ne pristanemo na njem. Tako seznam zgolj izboljšujemo, ne pa tudi širimo. Ne pozabite: To ni šala. To je protizakonito. To je tvegano. To ni svoboda izražanja ali umetniška svoboda. Nobenega izhoda ni. Spomine bo treba izbrisati. Človeška rasa se mora znebiti svojega "Herkunftskomplexa" in se začeti zavedati, da je nastopil čas za dejanja. Stop. Gremo!
UBERMORGEN.COM je švicarsko-avstrijsko-ameriški tandem, ki je začel delovati leta 1995, njegova člana pa sta lizvlx in Hans Bernhard. Živita in ustvarjata na Dunaju in S-Chanfu blizu švicarskega St. Moritza. Njun osrednji umetniški opus obsega zlasti net.art, instalacije, video art, fotografijo, software art in performans, zlasti pa je povsod prisotna zmes digitalnih medijev. Pri svojih zgodnjih delih sta se lotevala projektov hekanja medijev s primitivnimi orodji in tako nagovorila široko občinstvo, kot na primer z enim svojih najbolj znanih projektov, Voteauction - Volitvena dražba (2000). Leta 2001 sta začela sodelovati s Cristophom Schilngensiefom, na razvoju in uprizoritvi Hamleta v Zurichu: NAZI~LINE, ki je bila nekakšna glorificirana lažna telefonska linija za pomoč neonacistom. Leta 2005 sta začela s projektom Trilogija EKMRZ, serijo konceptualnih hekov (GWEI - Google Will Eat Itself [Google se bo pojedel], Amazon Noir in Zvok eBaya. V obdobju 2007-2011 sta se lotila raziskovalnih produkcij (Superenhanced, WOPPOW, serija Kraft) in Rock Art produkcij, kot sta TORTURE CLASSICS in KLIKISTAN.