PaintBot
(Avtor robota: Doepner)
Slovenija, 2014
Slika, olje na platnu, samostojne robotske platforme PaintBot
slika(nje)
sam.
1. Postopek, umetnost ali poklic prekrivanja površin s praktičnim ali umetniškim namenom.
2. Slika ali podoba, ustvarjena s slikarskim postopkom.
slika(nje)
sam.
1. (umetnost) umetnost ali postopek nanašanja barv na podlago, kot je platno, z namenom ustvarjanja slike ali druge umetniške kompozicije
2. (umetnost) tako ustvarjena kompozicija ali slika
3. dejanje nanašanja barve na podlago s čopičem
slika(nje)
sam.
1. Slika ali podoba, ustvarjena z barvami.
2. dejanje, umetnost ali poklic osebe, ki slika.
Slika(nje) - ustvarjanje slike z barvo; "mnoga leta je študiral slikanje in kiparstvo."
umetniško ustvarjanje, umetniška produkcija, umetnost - ustvarjanje lepih oziroma znamenitih stvari; "za dobro umetnost ni potrebna inovativnost"; Nikoli nisem bil kaj prida umetnik"; "rekel je, da je arhitektura umetnost potratne izrabe prostora zaradi lepote"
(American Heritage® Dictionary of the English Language, četrta izdaja, copyright ©2000 Houghton Mifflin Company. Izdaja iz leta 2009 pri založbi Houghton Mifflin. Vse pravice pridržane.)
DE/SI
Rojen je bil leta 1966 v Bremnu, študiral je slikarstvo, eksperimentalni film in intermedijske umetnosti na Univerzi za umetnost v Bremnu. Stefan Doepner ustvarja predvsem na področju tehnološke umetnosti, robotike in zvočne umetnosti. V svojih delih prevprašuje umetniško raziskovanje uporabe, privzemanja in zakonitosti tehnologije. Je soustanovitelj več umetniških skupin in pobud od zgodnjih 90-ih let - Verein23, studio in galerija SOPHIE, Media AccessBureau v Bremnu; f18, zavod za umetnost, informacije in tehnolgijo v Hamburgu, KUD Obrat in Cirkulacija2 v Ljubljani. Leta 1992 je sodeloval na festivalu Documenta9 s projektom Van Gogh TV; od leta 1998 Doepner sodeluje s Stelarcom; leta 2004 je skupaj z zavodom f18institut razvil projekt "Playground Robotics" [Robotika za igrišče], ki je bil predstavljen v Baslu, Bernu, Solothurnu in Ljubljani; leta 2006 je sodeloval na Steirischer Herbst, Gradec, in na bremenskem Smartu 2006; Leta 2008 se je predstavil na festivalu Synthetic Times: Media Art China 2008, Peking in na linškem Ars Electronica; Leta 2009 je koproduciral "Prototip" 11 v okviru Cirkulacija2 na festivalu MedienKunstLabor, Kunsthaus Graz. Med letoma 2010 in 2012 je Doepner sodeloval z M. Dusseillerjem in B. Leskovškom na projektu NanoŠmano, odprtih delovno-raziskovalnih projektih za raziskave materialov, oblik življenja in orodij na nano ravni, v koprodukciji z Galerijo Kapelica. Od leta 2010 do 2013 je s Cirkulacijo2 ustvaril projekt "Platforma za totalno umetnost".